Economia

Promouen experiències turístiques interactives

A partir de l’estratègia promocional endegada pel Patronat de Turisme Costa Brava Girona de la Diputació de Girona amb la producció de projectes promocionals immersius com Tastemotion (2018) sorgeix l’experiència turística disruptiva Inside Costa Brava i Pirineu de Girona Quiz el 2023. Inside Costa Brava i Pirineu de Girona Quiz és una producció interactiva que vol ser un reclam per a un públic curiós, ja siguin agents de viatges, operadors turístics, prescriptors o bé públic final. És una manera sorprenent i alhora innovadora de comunicar els valors de les marques de la Costa Brava i el Pirineu de Girona, la seva dualitat, complicitat i complementarietat, a través de la ludificació.

El projecte es presenta en un cub de 33 m³ i permet oferir una sessió de deu minuts o bé una de trenta minuts. Parteix de la idea de simular un concurs en el qual l’audiència ha de respondre un seguit de preguntes utilitzant els diferents sentits. L’usuari ha d’utilitzar la vista, l’oïda i l’olfacte per respondre les diferents qüestions vinculades amb la destinació i la seva oferta turística. Els continguts presenten la destinació des de diferents àmbits, i se centren en els tres productes turístics estratègics de la destinació: cultura, natura i enogastronomia. La proposta itinerarà per Catalunya, Espanya i Europa.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia