Economia

La Costa Brava i el Pirineu de Girona es presenten a Fitur 2024

Els visitants de la fira s’acosten als espais promocionals de la Costa Brava i el Pirineu de Girona per conèixer les novetats en l’oferta turística 2024

El Patronat de Turisme Costa Brava Girona de la Diputació de Girona participa juntament amb els municipis de Blanes, Lloret de Mar i Figueres a la 44a Fira Internacional de Turisme de Madrid (FITUR). L’entitat divulga el conjunt de l’oferta turística de la Costa Brava i el Pirineu de Girona entre professionals del sector i visitants, així com donar a conèixer les novetats per a la temporada 2024, entre les quals es troben elBulli1846 i la Casa Natal de Salvador Dalí. Durant les tres jornades de fira, s’estableixen contactes i relacions amb representants d’empreses del sector del turisme amb l’objectiu d’analitzar projectes de col·laboració. En el mateix marc, es fan les presentacions de la certificació Bioscore Sustainability de turisme sostenible per part de Lloret de Mar, i del nou museu de la Casa Natal de Salvador Dalí de Figueres. El president de la Diputació de Girona i del Patronat de Turisme Costa Brava Girona, Miquel Noguer, va assistir a la inauguració de l’estand promocional de Catalunya juntament amb l’àmplia delegació de representants dels patronats de turisme i empresaris turístics catalans encapçalada pel secretari d’Empresa i Competitivitat de la Generalitat, Albert Castellanos, la directora general de turisme, Marta Domènec. Noguer també va participar en reunions amb Aena i diverses companyies aèries i va signar el conveni de col·laboració amb l’operadora Renfe, per fomentar l’ús del tren com a mitjà de transport més sostenible i estimular l’activitat turística, cultural i congressual a la demarcació de Girona. Finalment, durant el cap de setmana, Fitur s’adreçarà al públic general i es divulgaran les propostes culturals, enogastronòmiques i d’activitats a l’aire lliure que les destinacions Costa Brava i Pirineu de Girona ofereixen als potencials visitants. A banda, representants del Patronat de Turisme portaran a terme visites a agències de representació de creadors de continguts i influencers -Keeper experience, Kookerboom i Agència Olympia- amb l’objectiu de donar a conèixer l’estratègia digital de l’entitat i desenvolupar futures col·laboracions per augmentar la presència i visibilitat a les xarxes socials.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia

Detenen tres pagesos gironins per les destrosses als pous de l’Alt Empordà del mes d'abril

FIGUERES
SALT

Commerzbank posa a la venda l’Espai Gironès per 140 milions d’euros

SALT
economia

Es preveu una campanya de fruita de pinyol “correcta” tot i una caiguda de la producció

Lleida
ECONOMIA

La Xina reaviva la guerra comercial amb la UE amb una investigació antidúmping

BARCELONA

Les botigues de les zones més turístiques ja poden obrir els diumenges

Barcelona

Circuits en funcionament

L’Hospitalet de Llobregat

Fer obsolet el residu

Barcelona
Mar Reguant
Economista i premi nacional de recerca al talent jove de la FCRI

“L’energia barata ja hi és, però cal repartir millor els beneficis”

Barcelona

Casa Jové celebra 150 anys amb l’entrada a Tarragona

Barcelona