Esports

L'equip de rugbi de Perpinyà, l'USAP, promociona la marca turística catalana

L'Agència Catalana de Turisme destaca que l'equip rossellonès és dels més televisats a França, atès que és el vigent campió

La Unió Esportiva Arlequins de Perpinyà, USAP, ha presentat la seva nova samarreta en què porta el logotip de Catalunya. L'Agència Catalana de Turisme ha signat un patrocini amb l'equip de rugbi de la Catalunya Nord, actual campió de la Lliga francesa, pel qual el club es compromet a promocionar el Principat en els seus partits.

Segons els responsables del consorci de promoció turística, aquest patrocini té un gran valor promocional, ja que la USAP és un dels dos clubs de rugbi més televisats de França. A més, han recordat que la majoria de turistes francesos que arriben a Catalunya provenen de les regions dels centre-sud i de l'àrea metropolitana, on més popular és aquest esport.

L'acord signat entre l'Agència Catalana de Turisme i la USAP inclou la presència de la marca Catalunya a les samarretes de l'equip, l'organització de quatre presentacions turístiques en mercats d'interès per al Principat com ara el Regne Unit i Irlanda, la projecció d'un vídeo abans de cada partit al seu estadi, i una forta presència de la marca al camp, a les entrades i en altres materials promocionals de l'equip.

El consorci ha destacat el fet que l'equip de Perpinyà sempre ha projectat la seva catalanitat i la prova d'això és que té com a himne L'estaca, la cançó de Lluís Llach. L'Agència Catalana de Turisme ha posat un accent especial en la promoció a França, el primer mercat emissor de turistes estrangers cap a Catalunya, amb 4,2 milions de turistes anuals. Al llarg del 2010 es faran accions promocionals especialment a les regions de Midi-Pyrénées, Rhône-Alpes, Llenguadoc-Rosselló i París.


Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.