BÀSQUET / LLIGA FEMENINA

L'Olesa no depèn d'ell mateix

L'Olesa va complir a la pista del Cadí en un partit en què l'escorta Anna Cruz va forçar la pròrroga amb una suspensió després que les locals van desaprofitar els 7 punts d'avantatge amb què van entrar en el tram final del partit. Amb tot, les de Lucas Mondelo hauran d'esperar que el Cadí guanyi dissabte que ve a Lleó, per aconseguir la quarta plaça; sempre que puguin tombar el Puig d'en Valls a casa.

L'anotació en la pròrroga va ser pírrica: 2-8 i amb 4 punts de les visitants (tots quatre de 4m60, obra de Freixanet i Putnina) en els primers quatre minuts i mig del temps afegit; marcat per errors flagrants com ara safates i triples que no tocaven ni el cèrcol. I això que les de Víctor Lapeña havien començat dominant, però l'encert de les visitants en triples va impedir que les urgellenques s'avancessin. En el segon quart, l'intercanvi de cops va acabar fent taules, tot i que les locals van mantenir la inèrcia en el tercer quart i van aconseguir imposar-se; fins que van especular i ho van acabar pagant car (3-9 en el tram final i 2-8 a la pròrroga).

CADÍ LA SEU
62
OLESA ESPANYOL
68
CADÍ LA SEU:
Dos Reis (12), Luz (13), Sousa, Garvao (6), Guneva (16) –cinc inicial–, Navarro, Blace (3), Zurro (12). 21/48 de dos, 4/20 triples (2 Luz i Guneva), 8/12 tirs lliures. 38 rebots (Guneva, 12), 12 assistències (Guneva, 4) i 54 de valoració (Guneva, 17).
OLESA ESPANYOL:
Kelly (15), Jordana (2), Cruz (20), Freixanet (9), Putnina (5) –cinc inicial–, Liljestrand (3), Boada (6), Podkovalnikova (8). 19/53 de dos, 5/21 triples (Cruz, Freixanet, Putnina, Liljestrand i Boada), 15/21 tirs lliures. 34 rebots (Kelly, 11), 8 assistències (Jordana, 3) i 46 de valoració (Kelly, 21).
PARCIALS:
18-18, 10-14 (28-32), 16-11 (44-43) i 16-17 (60-60); 2-8 (62-68).


Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.