Diumenge, 19 de maig del 2013

Tancar la finestra Tancar
Esports
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font [D]
Comentaris 1 comentari Enviar un comentari
BÀSQUET / ACB

Una junta amb incertesa

La Penya la celebra el 23 de desembre i l'Ajuntament deixa fora de l'ordre del dia del ple el tema dels terrenys

El president Villacampa. Foto: EFE.

El DKV Joventut ha convocat la seva Junta General Ordinària d'Accionistes de la Societat Anònima Esportiva pel pròxim 23 de desembre. La Penya havia escollit aquesta data perquè només un dia abans, el 22, l'Ajuntament de la ciutat celebra l'últim ple de l'any, en què estava previst que es decidís com queda el cas de dos dels terrenys que havien de servir per ajudar en un futur econòmicament el club: un a Canyet, on teòricament ha d'anar una escola, i un altre al Mas Ram, on ha d'anar un supermercat. Però el consistori ha decidit que en el ple no hi haurà aquest punt del dia i això complica l'escenari. El cas Pretòria ha fet que els ajuntaments vagin molt amb compte a l'hora de prendre decisions. I hi podria haver, doncs, alguna decisió sorprenent en aquest pròxim consell.

Darrera actualització ( Dimecres, 16 de desembre del 2009 02:00 )
Publicat a

DESA LA NOTÍCIA A:

Desar-la al meu compte Seguir la notícia
Des del registre pots veure i gestionar totes les notícies desades i de les que en fas seguiment.
Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

Pere Lleal Giralt (Tiana)
El Joventut de Badalona ha estat repartin entre els espectadors del Pavelló Municipal d’Esports un pamflet, així s’ha de qualificar dons no diu la veritat, també ha estat distribuït per les bústies dels veïns del Mas Ram i possiblement es converteixi en una nota informativa als diaris.
El pamflet parteix de un error molt important, que es considerar que la clau 7a del Pla General Metropolita de Ordenació Urbana de 1976 , dona per vàlid el pla parcial del Mas Ram de 1970, en que la parcel•la estava qualificada d’ús comercial i això com no es aixi.
El que pretén el Sr. Villacampa i els seus companys de junta , amb aquests milers pamflets es presentar als veïns del Mas Ram com una gent poc solidaria que van contra la Generalitat de Catalunya, els llocs de treball dels treballadors , i contra del bé de la ciutat i que inclús estem en contra de les lleis d’urbanisme que segons ells els emparen.
La directiva de la Penya esta intentant salvar la seva mala gestió per haver comprat uns terrenys pensant que hi podrien especular, sense informar-se abans de la compra, de quina era la verdadera qualificació urbanística del sol que tenia la parcel•la que compraven.
El que es digui en el pla Parcial del Mas Ram de 1970 , o en la escriptura de compra de la parcel•la, o en els estatuts del la Associació de Propietaris del Mas Ram de 1990 aprovats per la Generalitat el 1995 no te cap mena de valor urbanístic, ni legal per sobre del Pla General Metropolita de Ordenació Urbana de 1976. que continua qualificant la parcel•la com a 7a es a dir com a sol destinat a equipaments comunitaris. (Els estatuts dels veïns del Mas Ram haurien pogut dir que aquella parcel•la era d'us industrial i això no tindria cap mena de valor urbanístic)
Que la parcel•la esta destinada a Equipaments es pot comprovar entrant a la web de urbanisme del propi Ajuntament de Badalona a on la parcel•la en qüestió esta assenyalada amb color grog corresponent a Equipaments, quan el color per ús comercial es el color blau cel
Sembla esser que la directiva del Joventut es va deixar enganyar per l’antic propietari del terreny creien que compraven un terreny amb un gran valor especulatiu i ells al seu temps, potser sense voler, han enganyat al Sr. Roig de Mercadona, intentant vendre-li un terreny qualificat urbanísticament com a sol per Equipaments Comunitaris, en que no si pot construir un hipermercat ni un supermercat sense que l’Ajuntament i la Generalitat facin una requalificació del terreny. Com que aquest son els fets, el que cal ara es que la junta del Joventut de Badalona carregui amb les conseqüències i que es facin responsables de la seva mala gestió , i retornin la bestreta que sembla esser que va fer el Sr. Roig , i si el Joventut de Badalona ja se l’ha gastada abans de que s'hagi requalificat el terreny, que ho facin amb el seu patrimoni personal, però no a costa de fer requalificacion s irregulars i sospitoses.
No es pot acceptar de cap manera que l’Ajuntament de Badalona arribi a solucionar la papereta a la junta del Joventut de Badalona, requailificant la parcel•la destinada a Equipaments Comunitaris , o donant-los la llicencia per construir-hi, no un Hipermercat sino un "Supermercat", com diu el pamflet , això si, un supermercat amb 200 places de pàrking.
Que es pensen que ens mamem el dit els veins del Mas Ram? 200 places de pàrking son practicament les mateixes que té el Makro de Badalona.
Estic segur que això no s’arribarà a fer, però si s’arribés a fer aquest asumpte explotarà com un castell de focs d’artifici i si la Penya ha de baixar a la LEB que hi baixi, però el que no es pot admetre es que el Ajuntament de Badalona sigui còmplice de la mala gestió de la junta del Joventut de Badalona i faci una requalificació urbanística o doni una llicencia urbanísticament il•legal per afavorir l’especulació urbanística d’un particular,que es la Penya.
Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Canvi de municipi

Tenim 1.853 municipis amb continguts locals. Trieu-ne un:

Llista municipis
Darrers municipis visitats:
Fés Barcelona/Nacional la pàgina d'entrada

Tradueix-nos - Translate

Més llegides

Troba'ns a Facebook

Google +

Segueix-nos a Twitter