El proper dimecres 5 de febrer es presentarà a Perpinyà el llibre Pourquoi j'ai embrassé l'Islam, obra d' Anselm Turmeda traduïda al francès per Patrick Gifreu.
Anselm Turmeda (1350?-1423) és un cas singular: és l'únic autor bilingüe a haver escrit en àrab i en una llengua europea, el català, i traduït i reeditat al curs del segles.
La seva conversió a l'Islam li ha valgut una fama mundial i ha permès una important difusió del seu llibre. Cconegut sota el nom de La Thufa, ha esdevingut un dels breviaris de la causa musulmana. Encara no hi havia hagut cap traducció fiable al francès.
Patrick Gifreu, que va realitzar la traducció per les Éditions de la Merci (2009), serà present a la presentació pública de l'obra que comptarà també amb la presència de Jaume Queralt. L'acte és previst a la Mediateca de Perpinyà, carrer Emile Zola, a les cinc de la tarda.

































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.