Dilluns, 21 de maig del 2012

Tancar la finestra Tancar
Opinió
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Enviar un comentari

Discriminació

En Met és un noi de 18 anys. Dedica bona part del seu temps a organitzar activitats destinades als joves, col·laborar amb associacions culturals, ensenyar informàtica a gent gran i nens petits, etcètera. En definitiva, és un noi compromès amb la societat que l'envolta, d'aquells que tant de bo n'hi hagués més. El passat 19 de febrer de 2010 va sortir de festa per Olot amb el seu tiet, a qui feia mig any que no veia. Primer van anar a la Taverna de Dalt, després al Dnit i finalment al City Arms. Aquell hauria estat un dia qualsevol si no fos perquè en arribar al City Arms el guàrdia de seguretat, dirigint-s'hi en castellà, els va prohibir l'entrada. Per què?, van preguntar ells dos. El guàrdia va dir que eren ordres de l'amo. Però quines ordres? «Prohibir la entrada de cualquier marroquí.» Estupefacte, en Met li va explicar que ha nascut i ha viscut tota la vida aquí i que té el DNI espanyol com qualsevol altra persona, però no va servir de res. Al seu carnet d'identitat hi diu Mohamed (encara que tothom li diu Met), i això és motiu suficient per a l'amo del City Arms per prohibir l'entrada a algú. Encara que sigui totalment il·legal –i immoral– fer-ho.

Darrera actualització ( Dimecres, 24 de febrer del 2010 02:00 )
Publicat a

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Canvi de municipi

Tenim 1.853 municipis amb continguts locals. Trieu-ne un:

Llista municipis
Darrers municipis visitats:
Fés Navès/Local la pàgina d'entrada

Enquesta

Enquesta: Creieu que Espanya es trenca?
Creieu que Espanya es trenca?
 

Més llegides

Tradueix-nos - Translate

Google +

Segueix-nos a Twitter