Divendres, 10 de febrer del 2012

Tancar la finestra Tancar
Política
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Enviar un comentari

Un informe de l'exinterventora revela que Gramepark va adjudicar a dit obres per més de 6 milions d'euros

Un informe de l'exinterventora revela que Gramepark va adjudicar el 2007 obres a dit sense projecte per a 6,14 milions d'euros. L'informe es refereix a unes obres de reforma en uns locals per situar-hi l'àrea de Serveis Territorials a la plaça de l'Olimp i la ubicació d'un centre cultural –la Central Escènica– a l'avinguda Francesc Macià. Maite Carol va fer aquest informe el 15 de gener del 2009, en considerar que el consell d'administració de Gramepark havia aprovat un mes abans les despeses corresponents a aquestes obres sense aplicar els principis de publicitat i concurrència.

L'exinterventora considera en aquest informe que no es van respectar les raons temporals establertes en la llei de contractes de les administracions públiques, a la qual s'acull Gramepark per no complir els principis de publicitat i lliure concurrència. En l'acord s'apuntava «la falta de concreció en la destinació dels locals afectats, la urgència per executar les obres de pisos protegits en dependències municipals o els problemes de seguretat en les obres d'un centre cultural». Segons Carol, «el cas obeeix a una falta de planificació i definició de les obres a executar» i recorda que la reubicació de les dependències municipals situades als terrenys on s'havien de construir pisos de protecció es va encarregar el gener del 2007. «Per tant, no es pot afirmar que s'hagi produït una urgència», diu Carol. L'exgerent de Gramepark, Manel Sierra, va emetre el 14 de maig del 2009, un informe de resposta on no entén que si Carol estava en desacord amb la proposta no ho digués abans al consell. Sierra, que va ser destituït del càrrec el passat 4 de febrer, considera «erroni» el document de Carol i li demana en el seu informe una rectificació.

Darrera actualització ( Dimecres, 3 de març del 2010 02:00 )
Publicat a

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Canvi de municipi

Tenim 1.853 municipis amb continguts locals. Trieu-ne un:

Llista municipis
Darrers municipis visitats:
Fés Bescanó/Local la pàgina d'entrada

Enquesta

Enquesta: Us sembla que CiU i PP arribaran a un pacte per a tota la legislatura?
Us sembla que CiU i PP arribaran a un pacte per a tota la legislatura?
 

Tradueix-nos - Translate