Dilluns, 21 de maig del 2012

Tancar la finestra Tancar
Punt divers
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Enviar un comentari

Mata la parella a Altafulla i la deixa al maleter del cotxe en un peatge de l'AP-7

El presumpte homicida es lliura als Mossos després de trucar a una altra persona per comunicar-li els fets

L'edifici del carrer Alcalde Porquers de Lleida, on una dona també va ser víctima de violència de gènere. Foto: ACN.

Un veí de Vilafranca va matar ahir la seva parella, Maria del Mar Córdoba, a Altafulla, i va deixar-la al maleter del cotxe al peatge de l'autopista AP-7, al seu pas per Torredembarra. El presumpte homicida, de 39 anys, va trucar a una altra persona per comunicar-li que havia mort la noia i més tard es va presentar a l'àrea bàsica policial del Camp de Tarragona, a les Gavarres de Tarragona. Abans que es lliurés als Mossos, el cos policial ja havia localitzat el cadàver de la víctima a l'interior del maleter. Segons diversos veïns d'Altafulla, el presumpte assassí l'hauria estrangulat i apunyalat i hauria deixat el cos dins del vehicle.

Les causes de la mort, però, no han transcendit oficialment, en espera que sigui realitzada l'autòpsia a la noia, que tenia 26 anys i era originària d'Altafulla. L'home, de 39 anys, hauria matat Maria del Mar Córdoba a Vilafranca, després hauria introduït el cos de la víctima al maleter del cotxe i l'hauria portat per l'autopista AP-7 en direcció a Tarragona fins al peatge de Torredembarra. Un cop allí, va estacionar el vehicle a la zona del primer giratori, que enllaça amb l'N-340, i va trucar a una altra persona per explicar-li que havia matat la noia. Segons alguns veïns, la persona amb qui l'home va contactar era la mare de la víctima, que hauria denunciat els fets als Mossos d'Esquadra. Aquests van dirigir-se al lloc on es trobava el vehicle i van localitzar el cadàver al maleter del cotxe.

Els Mossos van detenir ahir a la tarda el presumpte homicida quan, poc després de ser localitzat el cotxe, va ser ell mateix qui es va presentar a la comissaria de les Gavarres de Tarragona. Tot seguit se li va prendre declaració, que continuarà durant el dia d'avui, i està previst que l'acusat passi a disposició judicial.

Tot i que els Mossos no van informar del fet de si la noia havia denunciat o no alguna vegada el presumpte autor dels fets, uns veïns d'Altafulla confirmaven ahir que s'haurien produït maltractaments durant la seva relació. De fet, la parella s'havia separat, però les mateixes fonts apuntaven que haurien tornat a reprendre la relació.

Tres dies de dol oficial

L'Ajuntament d'Altafulla, reunit ahir al vespre d'urgència, ha decretat tres dies de dol oficial i va condemnar «de manera enèrgica el fet tràgic que ens toca tan de prop», segons detallaven en un comunicat. De fet, la víctima era força coneguda al municipi, tot i que algunes fonts detallen que vivia a Barcelona amb l'agressor.

A més dels tres dies de dol, l'Ajuntament ha convocat els ciutadans a aplegar-se en una concentració a la plaça del Pou, avui a tres quarts de sis, com a acte de condemna del crim i per solidaritzar-se amb la família de Maria del Mar Córdoba. Un quart d'hora més tard, el ple municipal es reunirà en caràcter extraordinari.

Fereix una dona a cops de martell, a Lleida

ò. p. / agències

Una jove de 25 anys ha resultat ferida greument després que la matinada de diumenge va ser atacada amb un martell pel seu company en un domicili particular del carrer d'Alcalde Porqueres de Lleida. Fonts dels Mossos d'Esquadra i de la policia municipal van informar que la dona va patir l'agressió cap a les quatre de la matinada, i que de moment no se'n saben les causes que van propiciar l'agressió. La policia autonòmica va detenir ahir a la nit, a Lleida, el presumpte agressor. Segons van explicar els veïns, els fets van passar a la porta B de la tercera planta, on viuen uns veïns que no provocaven molèsties a la comunitat. Segons fonts del centre sanitari, la dona es troba ingressada a la unitat de cures intensives i evoluciona favorablement després de ser operada. Els metges que l'atenen van informar ahir que la víctima va ingressar d'urgència amb un traumatisme cranioencefàlic després de rebre una forta contusió al cap amb un martell. La vida de la dona no corre perill.

Publicat a

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Canvi de municipi

Tenim 1.853 municipis amb continguts locals. Trieu-ne un:

Llista municipis
Darrers municipis visitats:
Fés Navès/Local la pàgina d'entrada

Enquesta

Enquesta: Creieu que Espanya es trenca?
Creieu que Espanya es trenca?
 

Més llegides

Tradueix-nos - Translate

Google +

Segueix-nos a Twitter