Després de llegir el seu article del dia 19 d'agost, titulat Calma, em veig impel·lit a expressar-li la meva opinió, ben diferent de la seva.
Que vostè no és creient, ja ens ho havia manifestat anteriorment. El que m'ha ocasionat desacord han sigut algunes expressions sobre els fets ocorreguts el passat dia 15 a la ciutat de Lourdes, quan fa referència a la falsa amenaça de bomba i la consegüent evacuació dels milers de visitants: ens fa una narració amb un cert desdeny quan ens parla de la nena Bernadeto Soubirous. Àdhuc fa una recomanació als lectors que es vulguin informar sobre la història d'aquell indret i els diu que llegeixin una determinada novel·la, com si aquesta fos una veritat certa o infal·lible. Gràcies.
Sabadell
































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.