Un grup d'alumnes de l'institut de secundària Illa de Rodes de Roses ha participat, durant els mesos de març i abril, en els xats internacionals organitzats per la Comissió Europea. En aquests xats, hi han intervingut Jan Figel, comissari europeu d'Educació, i Hans-Gert Pöttering, president del Parlament Europeu. L'activitat s'emmarca en el programa d'aproximació a Europa impulsat per l'institut, el qual culminarà el dia 15 amb una jornada de treball.
Societat
roses
Alumnes de l'IES Illa de Rodes prenen part en un xat amb dirigents de la UE
Notícies de ...
Publicat a
- El Punt Comarques Gironines 10-05-2009 Pàgina 10
































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.