Els realitzadors gironins Albert Blanch, Fanny Espinet, David Faüchs, Maurici Jiménez, David Pérez, Pere Solés i Cesc Vilà van guanyar el Premi Digitalent, que atorga la fundació barcelonina del mateix nom, en la cinquena edició del Digital Barcelona Film Festival. El premi, que consisteix en una beca de 15.000 euros per desenvolupar un projecte a la Fundació Digitalent, el van obtenir amb el curtmetratge Fragile, protagonitzat per l'actor Quim Noguera i ideat, enregistrat i postproduït en només 72 hores –segons les bases del concurs–, en el marc de la secció Diba Express, oberta a la participació de tothom, professional o amateur, en què va competir amb més de 250 obres més.
Cultura
BARCELONA
Set gironins guanyen el Premi Digitalent al Digital Barcelona Film Festival amb «Fragile»
Notícies de ...
Publicat a
- El Punt Comarques Gironines 27-05-2009 Pàgina 27
































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.