L'artista Jordi Forniés exposa fins a l'1 de setembre a la sala d'actes de l'ajuntament de Vila-seca. Tar ni nÓg (La terra de la joventut eterna) és el nom de l'exposició de Forniés, que actualment resideix a Irlanda, i que també es podrà veure a Cambrils i a Fraga.
Jordi Forniés (Osca, 1971) ha viscut ha Vila-seca fins que fa uns anys es va traslladar a Dublín per motius professionals. Precisament l'exposició que ara presenta la va estrenar al Temple Bar de Dublín el 25 de juliol. La mostra recull una selecció dels seus darrers treballs, que, des de l'abstracció, exploren els sentiments humans. El seu treball ha estat rebut amb entusiasme per la crítica especialitzada irlandesa, que ha elogiat les seves exposicions. La mostra, que ara arriba a Vila-seca, va ser apadrinada per la doctora Rosemarie Mulcahy, autora del llibre Spanish Painters in the Nacional Gallery.
L'obra de Jordi Forniés també es podrà veure del 2 de setembre al 2 d'octubre a la Sala Àgora de Cambrils i del 3 al 31 d'octubre, a la Casa Museu Sabaté de Fraga. Forniés també ha explorat altres terrenys culturals com ara el teatre, on ha interpretat i dirigit espectacles amb la Tramoia de Vila-seca i ha participat en muntatges del col·lectiu de Teatre Necessari Trono Villegas de Tarragona.

































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.