Dissabte, 11 de febrer del 2012

Tancar la finestra Tancar
Política
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Enviar un comentari

L'Ajuntament de Barcelona nova executar el 30% de la inversió anunciada per al 2009

El president del grup del PP a l'Ajuntament de Barcelona, Alberto Fernández Díaz, va replicar ahir al missatge sobre la bona gestió financera de l'executiu bipartit en l'actual context de crisi, que dilluns al vespre va repetir l'alcalde Jordi Hereu en el decurs d'una conferència a «la Caixa», assegurant que el govern municipal no va executar durant el 2009 un 30% de les inversions anunciades i recollides en els seus pressupostos. «Es va informar que el grup municipal, que inclou l'Ajuntament, els instituts, les empreses i els organismes autònoms, invertirien 1.312 milions d'euros, però després la realitat és que només van invertir 920 milions, 392 menys del que s'havia dit», va manifestar Fernández Díaz, que va afegir que l'any passat el govern d'Hereu «no tan sols no va ser capaç de retallar despeses innecessàries sinó que no va poder mantenir la inversió que havia anunciat». El líder dels populars va justificar aquesta denúncia amb l'estudi que el seu grup ha realitzat sobre les dades de la liquidació dels comptes del 2009 i que, segons ell, inclou múltiples desviacions respecte a les previsions inicials inversores de nombrosos organismes. Com a exemple, Alberto Fernández Díaz va citar que l'Agència de Promoció del Carmel va fer una despesa inferior en un 71% al que es va pressupostar o que la inversió de Mercabarna va ser un 61% menor a l'anunciada. Aquestes retallades, segons els responsables del PP, es repeteixen en el cas de l'empresa promotora del 22@ (-35%), del Patronat Municipal de l'Habitatge (-32%), de Pro Eixample (-31%), de Barcelona Activa (-28%), de Pro Nou Barris (-19%) i de Bagursa (-17%).

LA FRASE

Alberto Fernández Díaz
president del grup del pp
«Es demostra que el discurs d'Hereu d'una Barcelona amb superàvit i que mantenia el gruix inversor malgrat la crisi és mentida»
Darrera actualització ( Dimecres, 7 de juliol del 2010 02:00 )
Publicat a

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Canvi de municipi

Tenim 1.853 municipis amb continguts locals. Trieu-ne un:

Llista municipis
Darrers municipis visitats:
Fés Barcelona/Nacional la pàgina d'entrada

Enquesta

Enquesta: Com qualifiqueu la reforma laboral aprovada pel govern espanyol?
Com qualifiqueu la reforma laboral aprovada pel govern espanyol?
 

Tradueix-nos - Translate

Troba'ns a Facebook