Dissabte, 26 de maig del 2012

Tancar la finestra Tancar
Administracions
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Enviar un comentari

L'alcalde de Rupià diu que el germà d'un regidor a l'oposició s'està fent una piscina il·legal

L'alcalde de Rupià, Jordi Dalmases (Entesa Ciutadana per Rupià), va assegurar ahir en el ple que el germà del regidor a l'oposició Narcís Solés (Grup Independent per Rupià), està construint una piscina il·legal al municipi. Aquesta afirmació va sorgir després que Solés va insistir a l'equip de govern que li deixessin comprovar uns documents sobre pressupostos i obres. Dalmases, davant la insistència de Solés, va dir que els papers ja els ha consultat «deu mil vegades», i que es preocupés a mirar els documents del seu germà, que «va demanar permís per fer un safareig i s'ha fet una piscina». Segons Dalmases, els permisos es van concedir per valor de 1.000 euros, quan l'obra s'està executant per un import de 18.000 euros. L'alcalde creu que Solés està dificultant la tasca diària de l'Ajuntament sol·licitant constantment còpies i consultes de documents.

EL PERSONATGE

JORDI DALMASES (ECR)
alcalde de rupià
Assegura que els permisos del germà de Solés es van concedir per valor de 1.000 euros, quan l'obra s'està executant per un import de 18.000 euros
Darrera actualització ( Dijous, 10 de desembre del 2009 02:00 )
Publicat a

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Canvi de municipi

Tenim 1.853 municipis amb continguts locals. Trieu-ne un:

Llista municipis
Darrers municipis visitats:
Fés Navès/Nacional la pàgina d'entrada

Ofertes de treball a Navès

AGENTE COMERCIAL

HELVETIA

25/05/12 12:39 - LLEIDA

COMERCIAL

SLAP laboratorios - NATURMILD

25/05/12 09:56 - LLEIDA

Portal de feina de la Generalitat de Catalunya

Enquesta

Enquesta: Aprovaries que el pagament de peatges desgravi en l'IRPF?
Aprovaries que el pagament de peatges desgravi en l'IRPF?
 

Més llegides

Tradueix-nos - Translate

Troba'ns a Facebook

Google +

Segueix-nos a Twitter