El ple de l'Ajuntament de Cunit ha aprovat recentment, amb el vot en contra de l'oposició (CiU, ICV i ERC) el pressupost per aquest any, que ascendeix a un total de 25 milions d'euros. D'aquests, però, tan sols 365.000 euros es destinaran a inversions, i serviran per finançar les obres de construcció de la tercera llar d'infants municipal, la nova caserna de la policia local i l'obertura de franges perimetrals i de protecció de les zones boscoses del municipi.
El govern municipal va destacar que s'ha fet un esforç en la reducció de la despesa municipal, que passarà dels 29 milions previstos per l'any passat als 25 actuals. D'aquesta manera, l'executiu vol evitar que es torni a incrementar el dèficit municipal. Segons les dades de l'any passat, a Cunit s'acumulava ja un romanent de tresoreria negatiu de deu milions d'euros, i l'oposició ha denunciat moltes vegades que es pressupostaven ingressos «irreals». Segons l'executiu, però, en aquest cas els ingressos s'han calculat «en base a criteris objectius» per evitar també un resultat negatiu.
El 30% del pressupost per aquest any estarà dedicat a les partides de Seguretat Ciutadana i de Polítiques Socials. Es preveu, a més, el reforç de serveis directes a la ciutadania.
































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.