Dilluns, 13 de febrer del 2012

Torroella de Montgrí
l'Estartit
Tancar la finestra Tancar
Administracions
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Enviar un comentari
montgat

L'Oficina d'Atenció al Consumidor atén un 50% més de persones que l'any 2008

L'Oficina Municipal d'Atenció al Consumidor de Montgat ha atès durant el 2009 un 52% més de persones que el 2008. Es dóna la circumstància que va ser durant l'any passat que aquest servei es va començar a prestar directament des de l'Ajuntament en comptes de fer-se des de la Diputació, tal com es feia abans. Consultes sobre els sectors de telecomunicacions, energia i habitatge van ser les més freqüents entre els habitants de Montgat, així com dubtes sobre la transició a la TDT. Durant aquest primer any de vida, a més, també s'ha pogut constatar que la majoria de conflictes no afecten el comerç local, sinó que les demandes han estat totes adreçades majoritàriament a grans empreses o establiments de fora del municipi. En aquest sentit, a partir de demà, Montgat donarà el tret de sortida de les terceres jornades del consumidor. Entre les activitats destaca la projecció de la pel·lícula Confesiones de una compradora compusiva, a més de la xerrada adreçada a assessorar les persones grans sobre la utilització de les targetes de crèdit en les operacions bancàries que tindrà lloc el dia 24.

Darrera actualització ( Dimarts, 16 de març del 2010 02:00 )
Publicat a

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Canvi de municipi

Enquesta

Enquesta: La tensió social que viu Grècia es traslladarà a altres països europeus?
La tensió social que viu Grècia es traslladarà a altres països europeus?
 

Tradueix-nos - Translate

Troba'ns a Facebook