Dijous, 23 de maig del 2013

Tancar la finestra Tancar
Administracions
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font [D]
Enviar un comentari

Sindicats i entitats signen un manifest per donar suport a la reforma de la Diagonal

Els sindicats UGT i CCOO, la Federació d'Associacions de Veïns i Veïnes de Barcelona (FAVB) o el Consell d'Associacions de Barcelona (CAB), entre altres nou organitzacions, van presentar ahir un manifest a favor de la reforma de l'Avinguda Diagonal. Aprofitant la celebració de la consulta popular per a la transformació d'aquesta via, les tretze entitats signants del Manifest per a la transformació de la Diagonal mostren així el seu suport a la iniciativa de l'Ajuntament de Barcelona. El text del manifest defineix el moment actual com una «oportunitat que no podem deixar escapar», en favor de la reurbanització de l'avinguda. Les diverses entitats consideren que cal una nova Diagonal, perquè la d'ara «no és per a tothom» i, en aquest sentit, consideren que tant la proposta de bulevard com la de la rambla s'adeqüen a les necessitats de la reforma: incrementar l'espai per als vianants, afavorir l'activitat comercial i ordenar les zones del transport. Segons el manifest, «Barcelona necessita una Diagonal que aculli de manera còmoda i harmònica els diversos i nous usos que els ciutadans li demanen». D'altra banda, el text defensa l'aposta pel tramvia i el transport públic a la Diagonal per tal de millorar la mobilitat del conjunt de la ciutat així com millorar la qualitat mediambiental. Pels signants, la consulta popular suposa un «procés pioner», i ho aprofiten per fer «una crida a la participació de tots els barcelonins i barcelonines».

Darrera actualització ( Dimecres, 12 de maig del 2010 02:00 )
Publicat a

DESA LA NOTÍCIA A:

Desar-la al meu compte Seguir la notícia
Des del registre pots veure i gestionar totes les notícies desades i de les que en fas seguiment.
Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Canvi de municipi

Tenim 1.853 municipis amb continguts locals. Trieu-ne un:

Llista municipis
Darrers municipis visitats:
Fés Barcelona/Nacional la pàgina d'entrada

Enquesta

Enquesta: Creieu que José Maria Aznar tornarà a optar a la presidència espanyola?
Creieu que José Maria Aznar tornarà a optar a la presidència espanyola?
 

Tradueix-nos - Translate

Troba'ns a Facebook

Google +

Segueix-nos a Twitter