Dissabte, 26 de maig del 2012

Tancar la finestra Tancar
Administracions
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Enviar un comentari

Els consellers del Consell de l'Alt Penedès i els seus treballadors s'abaixen el sou un 5%

El ple del Consell Comarcal de l'Alt Penedès va aprovar dijous passat l'aplicació de mesures extraordinàries per a la reducció del dèficit públic, que inclouen la rebaixa del sou dels càrrecs electes i del personal de l'ens. El ple va aprovar per unanimitat la rebaixa del sou, un 5%, del personal laboral tal com marca el decret llei del govern de l'Estat espanyol del 20 de maig, i l'aplicació de la rebaixa el sou del 8% als càrrecs directius de l'ens. Al mateix temps, el ple també va donar llum verd a la rebaixa del sou dels càrrecs electes un 5%, tal com recomanaven les associacions municipalistes de Catalunya. Es dóna el cas que cap dels càrrecs electes de l'ens cobra més de 13.000 euros anuals i la recomanació deixa exempta aquesta franja d'ingressos, però els polítics van aprovar tot i així la reducció. Tan la rebaixa dels sous dels polítics com la dels treballadors es començarà a aplicar a partir d'aquest mes de juny, exceptuant la paga extra que es cobra aquest mes.

Durant el ple es va donar llum verd també a diverses modificacions pressupostàries per fer front a diverses despeses urgents i l'execució de diversos convenis i programes entre els quals hi ha el pla comarcal contra les drogues de l'Alt Penedès. La modificació de pressupost va incloure els prop de 46.000 euros que hi va haver de superàvit l'any passat. Entre les despeses que inclou la partida econòmica hi ha el pagament de la modificació del projecte d'arranjament del camí de Bellavista, del terme municipal de Puigdàlber. Les obres, incloses a la Xarxa de Camins de l'Alt Penedès 2008-2012, han tingut un increment de més del 20%. Durant el ple, els grups polítics van expressar la seva adhesió al manifest Compartim el temps!, que reivindica la igualtat de gènere.

Darrera actualització ( Dimecres, 16 de juny del 2010 02:00 )
Publicat a

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Canvi de municipi

Tenim 1.853 municipis amb continguts locals. Trieu-ne un:

Llista municipis
Darrers municipis visitats:
Fés Navès/Nacional la pàgina d'entrada

Ofertes de treball a Navès

AGENTE COMERCIAL

HELVETIA

25/05/12 12:39 - LLEIDA

COMERCIAL

SLAP laboratorios - NATURMILD

25/05/12 09:56 - LLEIDA

Portal de feina de la Generalitat de Catalunya

Enquesta

Enquesta: Aprovaries que el pagament de peatges desgravi en l'IRPF?
Aprovaries que el pagament de peatges desgravi en l'IRPF?
 

Més llegides

Tradueix-nos - Translate

Troba'ns a Facebook

Google +

Segueix-nos a Twitter