L'Ajuntament només publica al web els temes de la junta de govern local que no interfereixen en l'intimitat de les persones. Segons va explicar l'alcaldessa, la major part dels punts que surten publicats són llicències d'obres i, seguint el criteri del secretari i l'interventor municipals, s'han descartat temes com ara els ajuts socials. L'alcaldessa va dir que consultaria si s'està seguint la normativa en tots els casos.
Administracions
Roses
Notícies relacionades
Notícies de ...
Publicat a
- El Punt Comarques Gironines 01-04-2009 Pàgina 3
































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.