El govern de Sabadell ha aconseguit que el TSJC li doni la raó en el litigi emprès per la secció sindical de CCOO perquè s'abonés un 1% extra del salari a la plantilla laboral del consistori –treballadors públics que no són funcionaris.
Un jutjat de Sabadell havia fallat a favor de CCOO fa un any, però Manau ahir va justificar el recurs perquè el complement només l'havien de satisfer “les administracions que no paguessin les pagues extres íntegrament”. El consistori s'estalviarà uns 35.000 euros, en espera del veredicte al litigi sobre el cos de funcionaris, més nombrós i amb un impacte econòmic superior. El tinent d'alcalde de Serveis Centrals va criticar que ICV-EUiA i l'Entesa demanessin al govern municipal que no presentés recurs fa un any i es doblegués a la reivindicació dels sindicats, en un afer laboral que al capdavall restava al consistori “recursos públics pagats pels contribuents”.
































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.