Dissabte, 26 de maig del 2012

Tancar la finestra Tancar
Administracions
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Enviar un comentari
CASTELLAR DEL VALLÈS

La Seu Electrònica inclou l'accés a 61 indicadors de transparència

Lomas , regidor de Societat del Coneixement Foto: M.C.B.

L'Ajuntament de Castellar del Vallès ha posat en marxa la Seu Electrònica, un nou espai al web municipal, que substitueix l'antic apartat anomenat Ajuntament, que concentra tots els serveis telemàtics que ofereix el consistori. Un és la Carpeta Ciutadana, que es va presentar la setmana passada i que permet portar a terme qualsevol tipus d'interacció amb l'administració de manera no presencial. Tot i això, també n'hi ha d'altres, entre els quals destaquen l'accés a informacions com ara el pla d'actuació municipal, les ordenances i reglaments, el perfil del contractant, el planejament urbanístic, l'oferta pública d'ocupació o el pressupost municipal. També es tornen a publicar els acords de junta de govern d'interès general, eliminant-ne les referències a dades personals.

Una altra novetat és l'E-tauler, que engloba els edictes que se solen penjar a les oficines d'atenció ciutadana i que, per tant, fins ara eren de difícil consulta. També hi ha inclosos edictes d'altres administracions que requereixen exposició pública. En el futur s'eliminaran les impressions en paper.

Finalment, i a instàncies del ple, hi ha inclòs un apartat de transparència municipal amb 61 indicadors. El consistori ha agafat de referència els requisits que marca l'índex de transparència dels ajuntaments per als 110 consistoris més grans de l'Estat espanyol.

Darrera actualització ( Dimecres, 4 de maig del 2011 02:00 )
Publicat a

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Canvi de municipi

Tenim 1.853 municipis amb continguts locals. Trieu-ne un:

Llista municipis
Darrers municipis visitats:
Fés Navès/Nacional la pàgina d'entrada

Ofertes de treball a Navès

AGENTE COMERCIAL

HELVETIA

25/05/12 12:39 - LLEIDA

COMERCIAL

SLAP laboratorios - NATURMILD

25/05/12 09:56 - LLEIDA

Portal de feina de la Generalitat de Catalunya

Enquesta

Enquesta: Aprovaries que el pagament de peatges desgravi en l'IRPF?
Aprovaries que el pagament de peatges desgravi en l'IRPF?
 

Més llegides

Tradueix-nos - Translate

Troba'ns a Facebook

Google +

Segueix-nos a Twitter