Dilluns, 21 de maig del 2012

Tancar la finestra Tancar
Administracions
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Enviar un comentari

L'aparició de roca al sòl del futur pàrquing del mercat preocupa a Amposta

El grup municipal d'Esquerra d'Amposta (EA-ERC) va manifestar en el ple municipal d'ahir la seua preocupació pel fet que els estudis geotècnics hagen detectat la presència de roca dura al sòl on s'ha de construir el pàrquing soterrat del mercat d'Amposta. «Compartim la preocupació», va dir l'alcalde, Manel Ferré (CiU), que tot i això es va mostrar confiat que l'empresa adjudicatària del projecte, Estacionamientos y Servicios SA del grup Fomento de Construcciones y Contratas, trobarà un model constructiu adequat per dur a terme les excavacions del pàrquing. «Actualment encara estan redactant el projecte constructiu», va dir Ferré.

D'altra banda, en el ple d'ahir el consistori també va aprovar subscriure un nou préstec de dos milions d'euros per executar el pressupost d'inversions, així com la cessió d'un solar de 1.000 metres quadrats, al costat de la caserna dels Mossos, al Departament de Medi Ambient i Habitatge per situar-hi la nova oficina comarcal dels agents rurals del Montsià.

A més els dos grups de l'oposició, PSC i EA-ERC, van felicitar el govern municipal per l'«èxit» de la festa El mercat a la plaça celebrada aquest cap de setmana passat.

Darrera actualització ( Dimarts, 26 de maig del 2009 02:00 )
Publicat a

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Canvi de municipi

Tenim 1.853 municipis amb continguts locals. Trieu-ne un:

Llista municipis
Darrers municipis visitats:
Fés Navès/Local la pàgina d'entrada

Enquesta

Enquesta: Creieu que Espanya es trenca?
Creieu que Espanya es trenca?
 

Més llegides

Tradueix-nos - Translate

Google +

Segueix-nos a Twitter