Dissabte, 26 de maig del 2012

Tancar la finestra Tancar
Administracions
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Comentaris 1 comentari Enviar un comentari
baix llobregat

L'alcalde de Gavà presidirà el Consell Comarcal

Els socialistes tenen una majoria simple i pacten amb CiU, ICV i ERC, que es repartiran les vicepresidències

L'alcalde de Gavà i futur president del consell comarcal compaginarà els dos càrrecs. Foto: JUANMA RAMOS.

L'alcalde de Gavà, el socialista Joaquim Balsera, presidirà el Consell Comarcal del Baix Llobregat en substitució de Rosa Boladeras, que ha estat al capdavant de l'organisme des del 2003. Balsera governa una ciutat de 46.000 habitants, mentre que Boladeras va ser alcaldessa fins al 2007 d'un municipi de 14.000 veïns.

Balsera prendrà possessió del càrrec demà, quan es constituirà el nou plenari del Consell, en què hi ha majoria simple del PSC. Els socialistes, arran de les últimes eleccions municipals, tenen 14 dels 39 consellers. Hi continuaran governant després d'haver arribat a un pacte amb CiU, ICV i ERC, que tindran les vicepresidències de l'organisme. Xavier Fonollosa, tinent d'alcalde de Martorell, serà vicepresident per CiU; Ivan Arcas, exalcalde de Molins, ho serà pels ecosocialistes i Jordi Milà, president comarcal d'ERC, serà el vicepresident republicà. A l'oposició quedaran el PP i PxC.

Govern ampli al Vallès Oriental

Redacció

El Consell Comarcal del Vallès Oriental tindrà un ampli govern, ja que el PSC, CiU, ICV-EUiA, ERC i el PP han acordat un pacte de concentració. D'aquesta manera, els 33 consellers formaran part del govern. Segons els partits polítics, “aquesta és la millor manera per desenvolupar accions, mancomunar esforços i posar en marxa projectes amb els ajuntaments”. El PSC és el partit amb més consellers, 12, seguit de CiU, que en té 10.

Darrera actualització ( Dijous, 21 de juliol del 2011 02:00 )
Publicat a

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

avatar Miquel Altimires i Ros (Granollers)

La pregunta és. Cobraran aquest senyors per fer aquesta feina ? Tots ells ja gaudeixen d'un bon sou, d'alcalde o conseller. Si tornen a cobrar, no són altra cosa, que una colla d'oportunistes i vividors. Mentre existeixen persones que els falta el necessari per viure, cobrar més d'un sou és propi de barruts i penques. Per desgràcia, entre els nostres polítics, és força generalitzat. 

Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Canvi de municipi

Tenim 1.853 municipis amb continguts locals. Trieu-ne un:

Llista municipis
Darrers municipis visitats:
Fés Navès/Nacional la pàgina d'entrada

Ofertes de treball a Navès

AGENTE COMERCIAL

HELVETIA

25/05/12 12:39 - LLEIDA

COMERCIAL

SLAP laboratorios - NATURMILD

25/05/12 09:56 - LLEIDA

Portal de feina de la Generalitat de Catalunya

Enquesta

Enquesta: Aprovaries que el pagament de peatges desgravi en l'IRPF?
Aprovaries que el pagament de peatges desgravi en l'IRPF?
 

Tradueix-nos - Translate

Troba'ns a Facebook

Google +

Segueix-nos a Twitter