L'Ajuntament de Cabrils tindrà a partir del mes de setembre un nou secretari interventor. El nou govern municipal (CiU, PP i VIC) han decidit contractar un secretari de carrera per posar fi a la inestabilitat en aquesta plaça, on hi ha hagut set canvis de titular durant el darrer mandat. La persona escollida per ocupar aquesta plaça, la de màxima autoritat legal del consistori, és l'exregidor d'Urbanisme de Caldes de Montbui Jaume Miró.
Miró assumirà el lloc de manera interina, però la intenció del govern és fer el concurs durant aquest curs polític. “És una plaça molt important en el funcionament municipal, cal que estigui en mans d'una persona preparada”, explica l'alcaldessa de Cabrils, Lina Morales (CiU). Un cop assumeixi el lloc, el nou secretari tindrà un sou de 55.000 euros, 20.000 menys del que estava estipulat fins ara per a aquesta plaça.
El nomenament té el vistiplau de la Direcció General d'Administració Local (DGAL), a qui CiU i VIC havien recorregut en el passat mandat per impugnar el nomenament de José Luis Martínez com a secretari interventor per no reunir els requisits.
































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.