CiU, que governa en minoria a Calella, ha aplicat fa pocs dies una nova manera d'organitzar el consistori en què la ciutat es distribueix en districtes. Amb aquesta nova estructura, el territori urbà es divideix en set àmbits, cadascun dels quals quedarà sota la responsabilitat d'un dels regidors convergents. L'objectiu, segons el govern local, és “apropar-se al ciutadà i fer més directa i efectiva la comunicació amb l'administració”. En aquest sentit, cada regidor destinarà una hora diària a atendre les reclamacions, les crítiques o els suggeriments dels veïns del seu districte. Això, també segons el govern municipal, permetrà “prendre el pols” de les problemàtiques que es generen a Calella i donar-hi una solució “més ràpida i efectiva”. També facilitarà el debat en comú en les reunions de tots els membres del govern “per tenir una visió global de tot allò que passa al municipi”. La mesura forma part del nou pla de comunicació d'aquest mandat.
Administracions
Maresme
CiU reparteix la ciutat de Calella entre els seus regidors
Notícies de ...
Publicat a
- El Punt Avui. Edició Nacional 11-10-2011 Pàgina 34
































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.