Dissabte, 26 de maig del 2012

Tancar la finestra Tancar
Administracions
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Enviar un comentari
maresme

El TSJC canvia el projecte del Mercat Vell del Masnou

El consistori es veu obligat a fer l'aparcament de lloguer i rotació

Una dona passa per davant de l'aparcament del Mercat Vell. Foto: G.A.

L'aparcament del Mercat Vell, al Masnou, s'ha tornat a obrir al públic recentment després de canviar la seva configuració, fruit de l'aplicació d'una sentència del TSJC que va prohibir al govern local vendre en règim de concessió algunes de les places del garatge públic. Inicialment, l'antic govern municipal (PSC-ICV-EUiA) havia previst uns ingressos de prop de 710.000 euros per cedir la propietat d'una trentena de places per un període de 50 anys. “No entenem la sentència, però no hi recorrerem perquè s'allargaria molt el procés”, explica el tinent d'alcalde de Mobilitat, Quim Fàbregas (ERC). Com a conseqüència d'aquest text del TSJC, l'aparcament només disposa ara de places de lloguer i de rotació. La pèrdua d'ingressos en aquest capítol, però, és relativa perquè només dues persones s'havien interessat per les places en règim de concessió.

Pisos buits

Les obres del projecte del Mercat Vell van finalitzar el 2009 i comprenien una plaça pública, un pas subterrani que connecta amb el passeig marítim i tres pisos a preu de mercat. Aquesta obra va suposar una inversió de 4,6 milions d'euros, dels quals es recuperarà tan sols una petita part. A banda de les noves limitacions per a la venda d'aparcaments, el consistori no ha aconseguit vendre cap dels tres pisos, actualment taxats en un preu total d'1,1 milions d'euros. Aquest valor, fixat el 2009 i actualment per sobre del mercat, haurà de ser revisat pròximament a la baixa. El govern calcula que el nou preu caurà prop d'un 40%. Així doncs, la baixada dels ingressos arribarà a superar el milió d'euros en el conjunt del projecte. “Preferim posar el patrimoni a disposició dels ciutadans per menys preu que no pas tenir-lo tancat”, assegura Fàbregas.

Darrera actualització ( Diumenge, 16 d'octubre del 2011 02:00 )
Publicat a

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Canvi de municipi

Tenim 1.853 municipis amb continguts locals. Trieu-ne un:

Llista municipis
Darrers municipis visitats:
Fés Navès/Nacional la pàgina d'entrada

Ofertes de treball a Navès

AGENTE COMERCIAL

HELVETIA

25/05/12 12:39 - LLEIDA

COMERCIAL

SLAP laboratorios - NATURMILD

25/05/12 09:56 - LLEIDA

Portal de feina de la Generalitat de Catalunya

Enquesta

Enquesta: Aprovaries que el pagament de peatges desgravi en l'IRPF?
Aprovaries que el pagament de peatges desgravi en l'IRPF?
 

Tradueix-nos - Translate

Troba'ns a Facebook

Google +

Segueix-nos a Twitter