Dissabte, 26 de maig del 2012

Tancar la finestra Tancar
Administracions
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Enviar un comentari
ALT URGELL

Reformes a la frontera amb Andorra

El pas fronterer de Valls de Valira, situat un cop superada la duana de la Farga de Moles, inclourà un nou edifici. Foto: ARXIU.

Els agents de la Policía Nacional podran, per fi, treballar en condicions més dignes al pas fronterer amb Andorra. Després d'anys d'estar emplaçats en una caseta prefabricada, ara ja hi ha el projecte de construcció d'un edifici que el Ministeri d'Interior ja ha tramitat a l'Ajuntament de les Valls de Valira (Alt Urgell).

Es tracta d'un nou immoble que avui la comissió d'Urbanisme de la Generalitat ha d'aprovar per començar a demanar els permisos d'obres, ja que s'aixecarà en sòl no urbanitzable. Portaveus de la Subdelegació del Govern estatal a Lleida van explicar que amb el projecte es pretén dignificar les oficines dels funcionaris, perquè no reuneixen les condicions adequades, i que el subdelegat, José Ángel Flores, ha insistit durant mesos al ministeri per corregir aquestes deficiències amb un nou edifici. La tramitació ha estat lenta per l'obligatorietat de disposar d'informes de diverses administracions i per la diversitat de propietaris dels terrenys afectats.

Darrera actualització ( Dijous, 27 d'octubre del 2011 02:00 )
Publicat a

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Canvi de municipi

Tenim 1.853 municipis amb continguts locals. Trieu-ne un:

Llista municipis
Darrers municipis visitats:
Fés Navès/Nacional la pàgina d'entrada

Ofertes de treball a Navès

AGENTE COMERCIAL

HELVETIA

25/05/12 12:39 - LLEIDA

COMERCIAL

SLAP laboratorios - NATURMILD

25/05/12 09:56 - LLEIDA

Portal de feina de la Generalitat de Catalunya

Enquesta

Enquesta: Aprovaries que el pagament de peatges desgravi en l'IRPF?
Aprovaries que el pagament de peatges desgravi en l'IRPF?
 

Tradueix-nos - Translate

Troba'ns a Facebook

Google +

Segueix-nos a Twitter