Dissabte, 26 de maig del 2012

Tancar la finestra Tancar
Administracions
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Enviar un comentari
maresme

Queixes a l'escola de música de Mataró

El professorat de l'Escola Municipal de Música de Mataró es troba en peu de guerra amb el govern municipal. El claustre denuncia que des del mes de setembre l'escola ha anat rebent “decisions gens justificades i retallades de tot tipus, fins i tot en els salaris”. La darrera d'elles, la rescissió a mig curs del contracte del director, Ignasi Gómez, ha mobilitzat el col·lectiu per fer pública la situació. En una carta oberta, els professionals del centre consideren que l'actual Ajuntament està “prenent decisions en clau de partit, o per interessos polítics o de grups de pressió”, que estarien perjudicant el funcionament i la qualitat del servei i que fins i tot “atempten contra el dret dels treballadors”. Els professors defensen el model “descentralitzat innovador i obert” de l'escola de música, que es va posar en marxa fa tres anys, i l'impacte que el centre ha generat a la ciutat sobrepassant totes les previsions inicials, ja que actualment té més de 800 alumnes.

El govern municipal de CiU admet que s'han eliminat únicament dos grups amb l'objectiu d'optimitzar els recursos i emmarquen les queixes d'una part del col·lectiu en el canvi de director. “El contracte d'Ignasi Gómez s'acabava i s'ha decidit no renovar-li”, van apuntar ahir fonts municipals, que també van assenyalar que la setmana vinent es farà públic qui el substituirà en el càrrec.

ll.m.

Darrera actualització ( Divendres, 16 de desembre del 2011 02:00 )
Publicat a

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Canvi de municipi

Tenim 1.853 municipis amb continguts locals. Trieu-ne un:

Llista municipis
Darrers municipis visitats:
Fés Navès/Nacional la pàgina d'entrada

Ofertes de treball a Navès

AGENTE COMERCIAL

HELVETIA

25/05/12 12:39 - LLEIDA

COMERCIAL

SLAP laboratorios - NATURMILD

25/05/12 09:56 - LLEIDA

Portal de feina de la Generalitat de Catalunya

Enquesta

Enquesta: Aprovaries que el pagament de peatges desgravi en l'IRPF?
Aprovaries que el pagament de peatges desgravi en l'IRPF?
 

Tradueix-nos - Translate

Troba'ns a Facebook

Google +

Segueix-nos a Twitter