L'Ajuntament de Manresa destinarà 303.000 euros a noves inversions, segons informa l'agència ACN. La xifra és la més baixa que s'hi ha dedicat mai en tota la història democràtica de la capital del Bages. El regidor d'Hisenda, Josep Maria Sala, explicava que el consistori s'ha vist obligat a posar en venda patrimoni per valor de tres milions d'euros per poder quadrar el pressupost de l'any 2012. Segons Sala, aquesta mesura no inclou, no obstant això, cap bé immoble.
Pel portaveu del govern municipal, Antoni Llobet, l'objectiu principal d'aquest pressupost és acabar amb el “desequilibri econòmic, la inestabilitat financera i l'endeutament desbocat”. Segons Llobet, “només així podrem fer les polítiques socials i de promoció econòmica que la ciutat requereix”.
































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.