Dissabte, 26 de maig del 2012

Tancar la finestra Tancar
Administracions
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Enviar un comentari
Lleida

Més retallades

Lleida amplia el pla d'austeritat previst per estalviar 1,7 milions més

Es revisaran a la baixa els contractes de serveis

El ple va aprovar els comptes incloent el pla d'estalvi de l'ajuntament de Lleida Foto: PAERIA.

L'Ajuntament de Lleida ha ampliat el pla d'estalvi vigent i per a aquest 2012 preveu arribar als 8,8 milions en relació amb els 5,2 que havia fixat en un principi. La principal mesura que durà a terme la Paeria és la revisió de costos dels grans contractes de serveis i de les concessions, com són ara la neteja, el transport, els manteniments urbans i la jardineria. Aquesta rebaixa hauria de suposar un estalvi de 800.000 euros. Les converses ja s'han iniciat i, segons la Paeria, hi ha bona predisposició de les empreses per arribar a un acord en breu. L'altra gran partida d'estalvi prové de la supressió de sis organismes autònoms, que suposarà deixar de gastar un milió d'euros, com ja va publicar aquest diari. El paquet més important, que ja s'aplicava fa temps, és la congelació de la plantilla, la no cobertura de baixes i la reducció salarial a polítics i eventuals, que sumen 3,1 milions. Altres mesures són reduir lloguers, reorganitzar horaris dels pavellons per a una millor eficiència energètica, reduir en comunicacions i material d'oficina i rebaixar 100.000 euros la despesa en protocol, dietes i altres costos dels òrgans de govern.

A aquest pla cal sumar els 11 milions d'estalvi al pressupost corrent per mantenir serveis sense recórrer al crèdit.

Darrera actualització ( Dilluns, 2 de gener del 2012 02:00 )
Publicat a

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Canvi de municipi

Tenim 1.853 municipis amb continguts locals. Trieu-ne un:

Llista municipis
Darrers municipis visitats:
Fés Navès/Nacional la pàgina d'entrada

Ofertes de treball a Navès

AGENTE COMERCIAL

HELVETIA

25/05/12 12:39 - LLEIDA

COMERCIAL

SLAP laboratorios - NATURMILD

25/05/12 09:56 - LLEIDA

Portal de feina de la Generalitat de Catalunya

Enquesta

Enquesta: Aprovaries que el pagament de peatges desgravi en l'IRPF?
Aprovaries que el pagament de peatges desgravi en l'IRPF?
 

Tradueix-nos - Translate

Troba'ns a Facebook

Google +

Segueix-nos a Twitter