Dissabte, 26 de maig del 2012

Tancar la finestra Tancar
Administracions
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Enviar un comentari

Tavernes acull tres jornades del Pla de Mobilitat Sostenible

Es tracten de tres jornades que conviden a la reflexió de la mobilitat en entorns més pròxims i en connexió amb la salut pública

Mesa de presentació de les jornades de sostenibilitat. Foto: EL PUNT AVUI.

L'Ajuntament de Tavernes de la Valldigna, mitjançant la Regidoria de Participació Ciutadana i l'equip redactor del Pla de Mobilitat Sostenible, Siete Arquitectura Más Ingeniería, celebrarà unes jornades obertes a tot el públic interessat, dins del marc d'elaboració d'aquest pla, que permet el debat i la reflexió entorn del present i futur de la mobilitat en el municipi de Tavernes.

Les jornades al voltant de les “idees i paraules en el Pla de Mobilitat Sostenible” tindran lloc els dies 19 i 26 de gener i 1 de febrer en la sala de plens de l'ajuntament a partir de les 19.30 hores. L'estructura està plantejada en dues conferències per jornada i un torn posterior de preguntes conduït per un moderador. Entre altres, s'hi tractaran temes com introducció al concepte de mobilitat sostenible, experiències en mobilitat en altres entorns pròxims, evolució de l'espai públic a Tavernes en els darrers anys, salut pública, accessibilitat, cohesió social, contaminació atmosfèrica, desenvolupament econòmic, ús de la bicicleta, rutes escolars, etc.

A més, hui dilluns 16 de gener, està previst donar compte a la corporació municipal en el Ple de l'Ajuntament del decret d'Alcaldia sobre el compromís de dur avant les mesures proposades pel Pla de Mobilitat Sostenible del municipi de Tavernes de la Valldigna.

Darrera actualització ( Dilluns, 16 de gener del 2012 11:53 )

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Canvi de municipi

Tenim 1.853 municipis amb continguts locals. Trieu-ne un:

Llista municipis
Darrers municipis visitats:
Fés Navès/Nacional la pàgina d'entrada

Ofertes de treball a Navès

AGENTE COMERCIAL

HELVETIA

25/05/12 12:39 - LLEIDA

COMERCIAL

SLAP laboratorios - NATURMILD

25/05/12 09:56 - LLEIDA

Portal de feina de la Generalitat de Catalunya

Enquesta

Enquesta: Aprovaries que el pagament de peatges desgravi en l'IRPF?
Aprovaries que el pagament de peatges desgravi en l'IRPF?
 

Tradueix-nos - Translate

Troba'ns a Facebook

Google +

Segueix-nos a Twitter