L'alcaldessa de Palamós, Maria Teresa Ferrés (PSC), va acordar ahir amb la resta de portaveus municipals fer front comú per reclamar, com a mínim, una part dels diners del pla de barris pendents d'abonar per la Generalitat. Tots cinc volen entrevistar-se plegats amb la vicepresidenta, Joana Ortega, per mirar de trobar una alternativa, perquè “ja s'han executat pràcticament totes les obres i no hi ha possibilitat d'allargar els terminis”, justifica Ferrés. L'alcaldessa xifra en dos milions l'obra completada al llarg de l'any passat, mentre s'estan executant diverses de les actuacions previstes per a aquest 2012 –pressupostades en un milió i mig addicional–. L'estat de tresoreria del consistori s'ha agreujat, a més, per la reducció de les subvencions per al funcionament de les llars d'infants, un seguit de situacions que han dut l'executiu local a reunir-se amb diverses entitats d'estalvis per explorar diverses sortides, entre les quals hi ha que la Generalitat avali línies de crèdit.
Mentrestant, i fins que es comencin a recaptar els tributs municipals, l'àrea municipal d'Hisenda estudia “mesures d'estalvi, reducció i contenció” addicionals, a més d'ajustos en el pressupost per a aquest 2012. Tampoc descarten negociar ajornaments en el pagament d'alguns béns i serveis.

































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.