Dissabte, 26 de maig del 2012

Tancar la finestra Tancar
Administracions
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Enviar un comentari

Palamós alerta que necessita cobrar una part del pla de barris

L'alcaldessa i els portaveus recorden al govern que l'obra està feta i no es pot ajornar

L'alcaldessa de Palamós, Teresa Ferrés Foto: EL PUNT AVUI.

L'alcaldessa de Palamós, Maria Teresa Ferrés (PSC), va acordar ahir amb la resta de portaveus municipals fer front comú per reclamar, com a mínim, una part dels diners del pla de barris pendents d'abonar per la Generalitat. Tots cinc volen entrevistar-se plegats amb la vicepresidenta, Joana Ortega, per mirar de trobar una alternativa, perquè “ja s'han executat pràcticament totes les obres i no hi ha possibilitat d'allargar els terminis”, justifica Ferrés. L'alcaldessa xifra en dos milions l'obra completada al llarg de l'any passat, mentre s'estan executant diverses de les actuacions previstes per a aquest 2012 –pressupostades en un milió i mig addicional–. L'estat de tresoreria del consistori s'ha agreujat, a més, per la reducció de les subvencions per al funcionament de les llars d'infants, un seguit de situacions que han dut l'executiu local a reunir-se amb diverses entitats d'estalvis per explorar diverses sortides, entre les quals hi ha que la Generalitat avali línies de crèdit.

Mentrestant, i fins que es comencin a recaptar els tributs municipals, l'àrea municipal d'Hisenda estudia “mesures d'estalvi, reducció i contenció” addicionals, a més d'ajustos en el pressupost per a aquest 2012. Tampoc descarten negociar ajornaments en el pagament d'alguns béns i serveis.

Darrera actualització ( Dimarts, 17 de gener del 2012 02:00 )
Publicat a

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Canvi de municipi

Tenim 1.853 municipis amb continguts locals. Trieu-ne un:

Llista municipis
Darrers municipis visitats:
Fés Navès/Nacional la pàgina d'entrada

Ofertes de treball a Navès

AGENTE COMERCIAL

HELVETIA

25/05/12 12:39 - LLEIDA

COMERCIAL

SLAP laboratorios - NATURMILD

25/05/12 09:56 - LLEIDA

Portal de feina de la Generalitat de Catalunya

Enquesta

Enquesta: Aprovaries que el pagament de peatges desgravi en l'IRPF?
Aprovaries que el pagament de peatges desgravi en l'IRPF?
 

Tradueix-nos - Translate

Troba'ns a Facebook

Google +

Segueix-nos a Twitter