Dissabte, 26 de maig del 2012

Tancar la finestra Tancar
Administracions
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Comentaris 1 comentari Enviar un comentari
barcelonès

Garcia Albiol amenaça de portar el CAC als tribunals

En resposta a una resolució del Consell de l'Audiovisual de Catalunya

L'alcalde de Badalona, Xavier Garcia Albiol (PP), ha amenaçat de “presentar un recurs als tribunals” en cas que el Consell de l'Audiovisual de Catalunya (CAC) es mantingui ferm en la resolució emesa que qüestiona la idoneïtat dels membres escollits pels partits per formar part del consell d'administració de Badalona Comunicació (recomana persones independents). Aquesta proposta no va rebre el vot de dos terços dels membres del ple municipal, un fet que té bloquejat el futur de l'empresa que gestiona la televisió i la ràdio locals.

Albiol recorda que l'Ajuntament “no es pot gastar 200.000 euros mensuals en aquesta empresa” i va qualificar d'“inadmissible i d'atemptat a la independència de les administracions locals” el fet que el CAC valori la idoneïtat de les persones proposades.

Darrera actualització ( Divendres, 20 de gener del 2012 02:00 )
Publicat a

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

avatar Vicenç Esteban (Badalona)

Les postures enrocades que es presenten, per part dels partits CIU, PP, ICV i PSC  a l'Ajuntemanmet de Badalona, no permeten trobar vias de solució per Badalona Comunicació. Una posible solució es que tots el regidors de l'Ajuntament, alcalde inclós, es rebaixesin el sou en el tant per cent  necessari per garantir la continuitat d'aquesta empresa municipal.


Cal recordar que alguns del polítics presents al nostre Ajuntament tenen nómina també a la Diputació de Barcelona. La rebaixada  de sou no els afectaria gaire a les seves butxaques.....

Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Canvi de municipi

Tenim 1.853 municipis amb continguts locals. Trieu-ne un:

Llista municipis
Darrers municipis visitats:
Fés Navès/Nacional la pàgina d'entrada

Ofertes de treball a Navès

AGENTE COMERCIAL

HELVETIA

25/05/12 12:39 - LLEIDA

COMERCIAL

SLAP laboratorios - NATURMILD

25/05/12 09:56 - LLEIDA

Portal de feina de la Generalitat de Catalunya

Enquesta

Enquesta: Aprovaries que el pagament de peatges desgravi en l'IRPF?
Aprovaries que el pagament de peatges desgravi en l'IRPF?
 

Tradueix-nos - Translate

Troba'ns a Facebook

Google +

Segueix-nos a Twitter