Dissabte, 26 de maig del 2012

Tancar la finestra Tancar
Administracions
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Enviar un comentari
Tarragonès

Tarragona destitueix el cap de la policia local per estalviar

Des de l'entrada del PSC al govern el 2007 la Guàrdia Urbana ha canviat cinc cops de cap

La crisi ha fet aparcar els plans de contractació de més agents

El càrrec de cap de la Guàrdia Urbana de Tarragona és una de les cadires amb un índex de mobilitat més alt del consistori. Des del 2007, any en què el PSC va entrar al govern local, el cos ja ha tingut fins a cinc responsables diferents. L'últim moviment ha estat la destitució, fa uns quants dies, del fins ara cap, José Miguel Abdelkader, tot just contractat pel consistori a final del 2010. La raó per aquest nou relleu ha estat l'estalvi econòmic: Abdelkader treballava a Tarragona gràcies a una comissió de serveis, ja que té la plaça fixa a Cerdanyola del Vallès. “A l'Ajuntament s'està prescindint també de gent en aquesta mateixa situació com a mesura d'estalvi; per tant, era el més coherent”, detalla el regidor de Seguretat, Carles Castillo, que des que va assumir aquesta funció ha viscut tota una desfilada de noms al cos que contrasta, a més, amb l'estabilitat del càrrec abans del 2007. “Són raons diferents, no pas un problema concret del regidor”, es defensa.

Des de l'oposició, però, no veuen les coses així, i la portaveu de CiU, Victòria Forns, ha parlat d'“interferències polítiques” com a teló de fons d'aquest ball de caps policials. Abdelkader, de fet, va ser contractat per substituir Rafel Comes, el fitxatge del consistori per coordinar la Guàrdia Urbana amb el desplegament dels Mossos d'Esquadra, i que va dimitir de manera sobtada i per motius personals el 2010. El nou cap serà ara precisament la mateixa persona que Comes va substituir el 2008, Enrique Sánchez Ferreira, fins ara número dos del cos.

“És cert que seria millor que hi hagués estabilitat, però el que és important és que hi ha un projecte i un equip que funciona”, al·lega Castillo. La crisi també ha provocat que s'hagin aparcat de moment els plans d'ampliació de la plantilla policial. “Esperem poder recuperar-los a final de mandat, perquè ara el nombre d'agents és una mica just”, reconeix el regidor.

LA FRASE

Tants canvis no són bons per al cos, però tenim molt clar el projecte i el model de Guàrdia Urbana
Carles Castillo
Regidor de Seguretat de l'Ajuntament de Tarragona (PSC)
Darrera actualització ( Dissabte, 11 de febrer del 2012 02:00 )
Publicat a

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Canvi de municipi

Tenim 1.853 municipis amb continguts locals. Trieu-ne un:

Llista municipis
Darrers municipis visitats:
Fés Navès/Nacional la pàgina d'entrada

Ofertes de treball a Navès

AGENTE COMERCIAL

HELVETIA

25/05/12 12:39 - LLEIDA

COMERCIAL

SLAP laboratorios - NATURMILD

25/05/12 09:56 - LLEIDA

Portal de feina de la Generalitat de Catalunya

Enquesta

Enquesta: Aprovaries que el pagament de peatges desgravi en l'IRPF?
Aprovaries que el pagament de peatges desgravi en l'IRPF?
 

Tradueix-nos - Translate

Troba'ns a Facebook

Google +

Segueix-nos a Twitter