Dissabte, 26 de maig del 2012

Tancar la finestra Tancar
Administracions
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Enviar un comentari
la GALERIA
DE tarragona

Economia de crisi?

L'actuació que els governs duen a terme en les circumstàncies econòmiques que es viuen no obeeix a cap lògica confessable. I se'n riuen als nassos amb actuacions com l'anunci de noves retallades? Més gent a l'atur? L'endemà d'aprovar uns pressupostos repressius per a la gent normal, que no ha fet res de res per haver de pagar les conspiracions del gran capital i la inutilitat dels bancs, que tenen carta blanca. Una actuació raonable hauria procurat no espantar la gent i evitar que el consum s'enfonsés.
Això només es pot aconseguir si la població té una feina raonablement pagada i que generi impostos. Per tant, s'ha de tenir cura de les persones, infondre'ls un sentit de responsabilitat i actuar de manera clara i neta. Exactament al contrari del que es fa.

S'ha de defensar l'ocupació, les administracions públiques no haurien hagut de despatxar ningú. Es pot estalviar per altres bandes i d'altres maneres. En cultura, s'ha de mantenir el capital humà i associatiu, que dóna molt de rendiment i genera poca despesa en relació amb els beneficis, i s'han d'abandonar les fantasmades. No té sentit, que l'Ajuntament de Tarragona hagi acomiadat més d'un centenar de persones i no s'hagi alliberat de la parafernàlia dels Jocs del Mediterrani ni de la capitalitat catalana de la cultura, un negoci privat que no servirà per a cap altra cosa que per desprestigiar la ciutat.

Darrera actualització ( Dimecres, 22 de febrer del 2012 02:00 )
Publicat a

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Canvi de municipi

Tenim 1.853 municipis amb continguts locals. Trieu-ne un:

Llista municipis
Darrers municipis visitats:
Fés Navès/Nacional la pàgina d'entrada

Ofertes de treball a Navès

AGENTE COMERCIAL

HELVETIA

25/05/12 12:39 - LLEIDA

COMERCIAL

SLAP laboratorios - NATURMILD

25/05/12 09:56 - LLEIDA

Portal de feina de la Generalitat de Catalunya

Enquesta

Enquesta: Aprovaries que el pagament de peatges desgravi en l'IRPF?
Aprovaries que el pagament de peatges desgravi en l'IRPF?
 

Tradueix-nos - Translate

Troba'ns a Facebook

Google +

Segueix-nos a Twitter