Els fons Feder subvencionaran amb gairebé 3,8 milions d'euros el 50% dels més de 7,5 milions d'inversió que suposaran un total de dotze projectes al Camp i l'Ebre que pretenen fomentar la innovació, el desenvolupament empresarial, les activitats emprenedores i l'administració electrònica (vegeu quadre). Per primer cop, a més, gràcies al conveni signat per la cogestió i codecisió, la Diputació de Tarragona hi aportarà un 25% més, gairebé 1,9 milions, amb la qual cosa els ajuntaments i consells afavorits només hauran de buscar fons per al 25% restant. Els projectes, que s'hauran d'executar abans de final del 2010, van ser presentats ahir a Tarragona pel conseller de Governació, Jordi Ausàs, que va destacar que tots els triats «serviran per crear nous llocs de treball», ja que, en arribar menys recursos, «cal seleccionar millor els que creen ocupació i aporten innovació i recerca». Ausàs també valorava que, en ser gestionats des del món local, «els fons s'estiren molt més». El president de la Diputació, Josep Poblet, destacava la complicitat assolida amb el govern, i l'ajut dels ajuntaments i la URV en l'impuls a la demarcació d'una «regió del coneixement».
Administracions
Els Feder i la Diputació aporten 5,7 milions per a innovació i noves tecnologies
Notícies relacionades
Notícies de ...
TOTS ELS PROJECTES
Projecte Vèrtex a l'Arboç. Total: 400.000 euros
Montblanc Digital. 398.477 euros
Reus. Bioempreses. 1.207.550 euros
Internacionalització i canvi de model competitiu en el clúster de moble de la Sénia. Total: 601.724 euros
Viver d'empreses Tortosa. 528.008 e.
Sistema d'atenció al ciutadà a Vandellòs i l'Hospitalet de l'Infant. 312.739 eu.
Pla de millora de competitivitat, turisme i oci a les comarques de TGN. Vila-seca. 1.137.200 euros
Nous programes per l'Espai Empresarial 2009/10 al Vendrell. 230.000 euros
Centre assessor i de suport virtual a iniciatives empresarials del Consell de l'Alt Camp. 318.583 eur.
Ampliació del centre d'iniciatives empresarials del Consell de la Conca 591.208 euros
E-Baix Camp. 226.019 euros
Viver d'empreses del Montsià. 1.086.757 euros
Publicat a
- El Punt Camp de Tarragona i Terres de l'Ebre 25-09-2009 Pàgina 8
































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.