Dilluns, 13 de febrer del 2012

Torroella de Montgrí
l'Estartit
Tancar la finestra Tancar
Medi ambient
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Enviar un comentari

El síndic vigilarà d'ofici el procés de descontaminació de l'embassament de Flix

Quan encara no fa dos mesos de la publicació del seu informe sobre la gestió de la fuita de partícules radioactives de la central nuclear d'Ascó, ahir es va fer públic que el síndic de greuges també actuarà d'ofici per vigilar el procés de descontaminació del pantà de Flix. Així, Rafel Ribó va comunicar aquest dimarts a l'Ajuntament flixenc que ha obert una actuació d'ofici per fer un seguiment de la retirada dels sediments contaminats que s'acumulen a l'embassament, a partir de les informacions aparegudes en la premsa. Segons l'Ajuntament, el síndic ha tingut en compte les notícies sobre l'adjudicació i el retard en l'inici de les obres, les informacions sobre els canvis en el projecte, els treballs previs i l'ajornament de les obres sense cap data concreta. De fet, Ribó hauria demanat al consistori informació sobre les fases del projecte i el calendari previst, una demanda que també hauria fet arribar al Departament de Medi Ambient.

Per la seua banda, l'Ajuntament ha valorat molt positivament l'actuació d'ofici del síndic, ja que considera que pot ajudar a accelerar l'execució dels treballs de descontaminació. Així, el consistori ha volgut remarcar que la realització de les obres va ser presentada com un revulsiu per al poble de Flix, tenint en compte la greu situació laboral que passa el municipi. A més, l'Ajuntament fa dies que espera dia i hora per reunir-se amb la directora general d'Aigües.

Darrera actualització ( Dilluns, 8 de febrer del 2010 20:06 )
Publicat a

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Canvi de municipi

Enquesta

Enquesta: La tensió social que viu Grècia es traslladarà a altres països europeus?
La tensió social que viu Grècia es traslladarà a altres països europeus?
 

Tradueix-nos - Translate

Troba'ns a Facebook