Per la Coordinadora Les Garrigues Defensem el Territori, les noves àrees d'implantació de centrals eòliques que ha definit el govern no han estat cap sorpresa i donaven per fet que afectarien els municipis de les Garrigues històriques, al sud del Segrià: Maials, Llardecans, Almatret, Seròs i Riba-roja. La coordinadora ja va fer fa unes setmanes dos actes, un a Maials i un altre a Llardecans, per promoure una posició unitària amb la resta de les Garrigues, on ja estan previstos 14 nous parcs eòlics que produiran uns 500 MW de potència. La coordinadora defensa que sigui el territori (ajuntaments i consells comarcals) i no les empreses el que defineixi on s'instal·len els parcs, i també recomanen als ajuntaments que no reclamin compensacions econòmiques sinó participar en la gestió de les centrals.
Medi ambient
A Lleida volen cogestió
Notícies de ...
Publicat a
- El Punt Camp de Tarragona i Terres de l'Ebre 19-02-2010 Pàgina 2
































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.