Camarles, Godall i la Pobla de Mafumet són els tres municipis als quals la Diputació de Tarragona ajudarà perquè redactin Agendes 21. A partir dels treballs de diagnosi i anàlisi social, econòmica, cultural i ambiental de cada municipi, la Diputació n'elaborarà les Agendes 21 i els seus plans d'acció local per a la sostenibilitat. L'objectiu principal de l'Agenda 21 és potenciar el desenvolupament social i econòmic dels municipis de manera compatible amb els seus recursos.
Medi ambient
tarragona
La Diputació prepararà tres Agendes 21 més
Notícies de ...
Publicat a
- El Punt Camp de Tarragona i Terres de l'Ebre 21-02-2010 Pàgina 7
































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.