Dilluns, 13 de febrer del 2012

Torroella de Montgrí
l'Estartit
Tancar la finestra Tancar
Medi ambient
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Comentaris 1 comentari Enviar un comentari
l'apunt

Catàstrofe

Una última reflexió sobre la nevada del dia 8 de març i les seves conseqüències en forma de llars i empreses sense subministrament elèctric en alguns casos durant dies. Surten divendres els empresaris i demanen al govern espanyol que, sobretot, no declari les comarques gironines zona catastròfica. La petició no deixa de sorprendre perquè, després de greus incidències provocades per la força de la natura, és el primer que, històricament, demanen les zones afectades. El cert és, però, que els empresaris saben perfectament que aquest cop la catàstrofe de veritat l'ha provocada Endesa i la seva deficient xarxa de distribució, els únics, per cert, que fa dies que usen la paraula catàstrofe quan parlen de la nevada. Tanta insistència no deixa de ser sospitosa, sobretot quan tothom sap que amb la declaració de zona catastròfica les indemnitzacions no les haurà de pagar la companyia. A veure què fa el govern....

Darrera actualització ( Diumenge, 21 de març del 2010 02:00 )
Publicat a

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

avatar Albert Vilà Vilar (Caldes de Malavella)
La cosa és molt clara. Com hagués estat aquest temporal si no hagués fallat el sistema elèctric?. Això és el que cal valorar.
Les telecomunicacio ns (en més del 90 % dels casos) van fallar per manca de subministrament elèctric !!!
A Caldes hi ha un cobert rural en el camí cap al veïnat de Can Solà II, que està fet de fustes i llaunes i tinc fotos després de la tempesta, i no s'ha malmès !!!. A Riudellots una torre de formigó es va trencar i just a sota un cobert de llauna d'un garden no ha patit desperfectes !!!!. Això són realitats, la resta són les paraules que polítics i interessats en volen vendre, i que ens obligaran a comprar !!!!. Quan començaran a ser honestos i ferms els polítics????.
Els ciutadans hem de dir prou en veu alta!!!
Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Canvi de municipi

Enquesta

Enquesta: La tensió social que viu Grècia es traslladarà a altres països europeus?
La tensió social que viu Grècia es traslladarà a altres països europeus?
 

Més llegides

Tradueix-nos - Translate

Troba'ns a Facebook