Dissabte, 26 de maig del 2012

Tancar la finestra Tancar
Medi ambient
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Enviar un comentari
Terres de l'Ebre

Garantir l'aigua durant la neteja del pantà de Flix

Acuamed adjudica per cinc milions les primeres obres del pla de restitució

La societat estatal Acuamed, que depèn del Ministeri de Medi Ambient i Medi Rural i Marí, va anunciar ahir que ja ha adjudicat les sis primeres obres del pla de restitució territorial, un projecte complementari a la descontaminació del pantà de Flix. Les obres seran executades conjuntament entre el ministeri i el Departament de Medi Ambient, amb una inversió total de més de cinc milions d'euros. En aquest sentit, l'Estat i la Generalitat van acordar el març invertir a les Terres de l'Ebre i al Camp de Tarragona un total de 57,3 milions d'euros en 144 obres. A les quatre comarques de l'Ebre i al Priorat, les 58 obres del pla de restitució serviran per garantir l'abastament d'aigua als municipis, en cas de contaminació al riu Ebre durant la neteja de l'embassament de Flix.

De les sis obres, la que té un pressupost més elevat és l'equipament dels pous del barri del Rastre, així com la conducció fins al dipòsit de la Residència, a la part alta de Tortosa. El projecte té un pressupost d'1,17 milions d'euros, i ha estat adjudicat a la constructora Tau-Icesa. Una altra de les actuacions destacades és la millora de la planta de tractament de la mancomunitat que formen la Pobla de Massaluca, Vilalba dels Arcs i Batea (POVIBA), i que farà Comsa-Emte Medioambiente SL per 806.000 euros. A més, també s'han adjudicat el nou dipòsit regulador i les conduccions associades de Móra d'Ebre (649.600 euros), el nou dipòsit d'Ascó (595.800 euros), el nou dipòsit de Tivenys (199.500 euros) i la connexió entre els dipòsits de Residència i Migcamí, a Tortosa, per 481.400 euros. Les inversions del pla de restitució territorial beneficiaran una població de 185.000 persones i un total de 71 municipis.

Darrera actualització ( Dilluns, 15 de novembre del 2010 18:48 )
Publicat a

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Canvi de municipi

Tenim 1.853 municipis amb continguts locals. Trieu-ne un:

Llista municipis
Darrers municipis visitats:
Fés Navès/Nacional la pàgina d'entrada

Ofertes de treball a Navès

AGENTE COMERCIAL

HELVETIA

25/05/12 12:39 - LLEIDA

COMERCIAL

SLAP laboratorios - NATURMILD

25/05/12 09:56 - LLEIDA

Portal de feina de la Generalitat de Catalunya

Enquesta

Enquesta: Aprovaries que el pagament de peatges desgravi en l'IRPF?
Aprovaries que el pagament de peatges desgravi en l'IRPF?
 

Tradueix-nos - Translate

Troba'ns a Facebook

Google +

Segueix-nos a Twitter