Dissabte, 26 de maig del 2012

Tancar la finestra Tancar
Medi ambient
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Les claus

Oferta llaminera i rebuig territorial

Una de les protestes dels pobles veïns contra el dipòsit de residus. Foto: ACN.

Dipòsits Controlats de Catalunya, filial de la valenciana Depuración de Aguas del Mediterráneo, és l'empresa que promou aquest dipòsit de residus de Seròs. Fa diversos anys que prepara el projecte, que és beneficiós per al poble, ja que els suposarà uns ingressos anuals de 300.000 euros, patrocinis a entitats locals i creació d'una desena de feines. L'empresa, amb més de 200 instal·lacions a tot l'Estat (bàsicament depuradores), estaria vinculada a les adjudicatàries de la descontaminació de la presa de Flix.

L'abocador se situaria a 11 km de Seròs, però entre 6 i 8 d'Almatret, Maials o la Granja d'Escarp. Aquests municipis i diverses entitats, fins i tot alguna de Seròs, s'hi oposen, i reclamen que es desestimi el projecte. Fins ara ja hi ha hagut dues manifestacions contràries al projecte, i tant a Seròs com als pobles veïns es poden veure pancartes i pintades contràries al dipòsit.

Medi Ambient ha parat la tramitació i demana al Consell del Segrià que busqui altres emplaçaments, però aquest ens se'n desmarca perquè no és competència seva.

Darrera actualització ( Dissabte, 13 de novembre del 2010 02:00 )
Publicat a

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera
 

Canvi de municipi

Tenim 1.853 municipis amb continguts locals. Trieu-ne un:

Llista municipis
Darrers municipis visitats:
Fés Navès/Nacional la pàgina d'entrada

Ofertes de treball a Navès

AGENTE COMERCIAL

HELVETIA

25/05/12 12:39 - LLEIDA

COMERCIAL

SLAP laboratorios - NATURMILD

25/05/12 09:56 - LLEIDA

Portal de feina de la Generalitat de Catalunya

Enquesta

Enquesta: Aprovaries que el pagament de peatges desgravi en l'IRPF?
Aprovaries que el pagament de peatges desgravi en l'IRPF?
 

Tradueix-nos - Translate

Troba'ns a Facebook

Google +

Segueix-nos a Twitter