Dissabte, 26 de maig del 2012

Tancar la finestra Tancar
Medi ambient
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Enviar un comentari
medi ambient

Amplien fins al 15 de maig el període per poder caçar conills a l'Alt Camp

El Departament de Medi Ambient ha autoritzat excepcionalment aquesta mesura en vista del perjudici que podria provocar en la pagesia al territori

Un jeep es va fer sevir dissabte per tallar el camí d'Alió on es va fer una batuda. Foto: A. ESTALLO.

Fins al 15 de maig es podran caçar conills a l'Alt Camp i també en alguns municipis del Baix Penedès i del Tarragonès. El Departament de Medi Ambient ha autoritzat excepcionalment ampliar el període de caça (per a la caça menor la vigència acaba el primer diumenge de febrer), tal com havien sol·licitat les agrupacions de caçadors, que van argumentar com a raó de pes el perjudici que produeix a la pagesia d'aquest territori la sobrepoblació d'aquests animals. El permís expedit pel govern inclou alguns requisits que els caçadors hauran de complir. “Fins al 27 de febrer podrem caçar conills anant acompanyats de gossos, però a partir d'aquesta data ho haurem de fer amb fures perquè els experts consideren que els gossos podrien causar danys a un altre tipus de fauna com ara la perdiu”, explica Lluís Nadal, president de l'associació de caçadors d'Alió. Acabat aquest termini, els caçadors utilitzaran aquests rosegadors per fer fora del cau els conills i disparar-los amb arma de foc. A l'Alt Camp la pròrroga de caça inclou els municipis de Valls, Bràfim, Vilabella, Nulles, Alió, Puigpelat, el Pla de Santa Maria, Figuerola i Vila-rodona; al Baix Penedès, Banyeres, Llorenç, l'Arboç i Santa Oliva, i al Tarragonès, la Secuita i Perafort.

LA FRASE

Fins al 27 de febrer podrem caçar amb gossos. Després només ho podrem fer amb fures
Lluís Nadal
Associació Caçadors d'Alió
Darrera actualització ( Dimarts, 15 de febrer del 2011 02:00 )
Publicat a

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Canvi de municipi

Tenim 1.853 municipis amb continguts locals. Trieu-ne un:

Llista municipis
Darrers municipis visitats:
Fés Navès/Nacional la pàgina d'entrada

Ofertes de treball a Navès

AGENTE COMERCIAL

HELVETIA

25/05/12 12:39 - LLEIDA

COMERCIAL

SLAP laboratorios - NATURMILD

25/05/12 09:56 - LLEIDA

Portal de feina de la Generalitat de Catalunya

Enquesta

Enquesta: Aprovaries que el pagament de peatges desgravi en l'IRPF?
Aprovaries que el pagament de peatges desgravi en l'IRPF?
 

Tradueix-nos - Translate

Troba'ns a Facebook

Google +

Segueix-nos a Twitter