Dinou ajuntaments de la conca del Fluvià van constituir dijous al vespre el Consorci del Fluvià, amb l'objectiu de preservar el riu i la seva àrea d'influència, així com dinamitzar els municipis. L'acte, que va tenir lloc a Esponellà, culmina més de dos anys de treballs previs. En el mateix acte es va escollir el president, que és el regidor de Medi Ambient d'Esponellà, Roger Biosca. Els pobles que integren el consorci són tots els de la conca, excepte els que estan dins dels límits dels parcs naturals de la Zona Volcànica i dels Aiguamolls.
Medi ambient
MEDI AMBIENT
Constituït finalment el Consorci del Fluvià
Notícies relacionades
Notícies de ...
Publicat a
- El Punt Comarques Gironines 26-02-2011 Pàgina 6

































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.