Primer va ser un roser, i ara és un pi. En les darreres setmanes, les llavors de la discòrdia a Tossa de Mar són, també, per temes de vegetació. Primer va ser Pilar Mundet (PSC), que va queixar-se que l'equip de govern de CiU té mania a les plantes i se les carrega sistemàticament. Va posar com a exemple un roser de més de mig segle d'edat que s'enfilava per una façana del carrer Pola. Però en el darrer butlletí de Tossa Unida s'acusa CiU de fer discriminació entre rosers. I en posen un com a exemple que és ben viu i s'enfila per la paret de l'hostal Tonet, que no ha estat objecte, sembla, dels atacs de CiU.
L'alcaldessa, Imma Colom, defensa no només el roser de l'hostal –que és en una propietat particular i no al carrer, argumenta– sinó que assegura que el seu equip de govern no té cap mania a les plantes, ans al contrari. Posa un exemple: fa uns dies que es va ordenar aturar unes obres a uns particulars que feien aparcaments a l'avinguda la Palma perquè van tallar un pi que formava part del catàleg d'arbrats singulars, segons el pla general del 2006. Els fets van passar fa tres setmanes, i els promotors van veure aturades les obres i ara han de refer el projecte. “Podria ser que els propietaris hagin de plantar deu acàcies”, diu Imma Colom.
































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.