La companyia Endesa ha reclamat a Infosa, l'empresa que explota les salines de la punta de la Banya, i a la Generalitat que aporten el finançament corresponent per tirar endavant el projecte de soterrament de la línia elèctrica del Trabucador. “Hem començat a redactar el projecte de soterrament de la línia, però l'hem aturat perquè som els únics que invertim en aquesta actuació”, han explicat fonts d'Endesa. En aquest sentit, fa sis mesos Infosa, Endesa i la Generalitat van signar un conveni per substituir la línia elèctrica aèria actual del Trabucador per una de soterrada, un acord en què es preveia que Infosa assumís un 50% del cost del projecte; Endesa, un 30%, i la Generalitat, el 20% restant. El cost de l'obra és d'uns 700.000 euros i Endesa reclama a les altres parts que col·laboren també en els costos de redacció del projecte. La millora de la línia elèctrica del Trabucador hauria d'estar executada enguany, segons el conveni.
Medi ambient
LA RÀPITA
Només Endesa posa diners per a la línia del Trabucador
Notícies relacionades
Notícies de ...
Publicat a
- El Punt Camp de Tarragona i Terres de l'Ebre 11-06-2011 Pàgina 9
































Comentaris
Cuando se trata de poner todos escurren el bulto; luego se quejarán de que Endesa no inviere en la "erxa" eléctrica.
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.