Gavà inicia la campanya de platges, l'any que ha estat distingida amb la bandera blava, amb instal·lacions noves d'oci i esport. En concret, el municipi estrena la base nàutica Wave Gavà, situada al carrer de Palafrugell, i amplia el nombre de camps de vòlei platja –amb tres més– i n'instal·la un de handbol platja. “L'any passat vam obtenir la Q de qualitat i aquest any se'ns ha atorgat la bandera blava, que ressalta la nostra qualitat ambiental i la nostra aposta decidia pel front litoral”, afirmava ahir l'alcalde, Joaquim Balsera.
L'activitat a la base nàutica va començar fa unes setmanes. A aquestes instal·lacions noves s'ofereix un servei d'ensenyament d'activitats aquàtiques i de lloguer de material no motoritzat. Es podrà practicar surf de vela, caiac o catamarà, a més de vòlei i futbol platja, o llogar bicis i patins en línia. “Volem que la platja sigui viscuda des del civisme però que sigui viscuda de manera intensa”, hi afegia Balsera.
La Creu Roja i la policia municipal s'encarregaran de vetllar per la seguretat a la platja amb diferents punts d'atenció al llarg dels més de 4 quilòmetres de litoral de Gavà. A la platja, la mancomunitat de municipis ha distribuït punts de recollida selectiva d'escombraries, 82 papereres, sis cabines sanitàries químiques i lavabos públics en els tres mòduls dels quioscos de begudes i en els tres llocs de socors; 32 dutxes i cinc rentapeus; 24 passarel·les de fustes i tres àrees de jocs infantils. L'alcalde va criticar que l'Agència Catalana de l'Aigua deixi de prestar els serveis de neteja de l'aigua aquest estiu.
































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.