Dissabte, 26 de maig del 2012

Tancar la finestra Tancar
Medi ambient
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Enviar un comentari
Conca de Barberà

Els residus de la construcció es reciclaran a l'Espluga

Gestora de Runes de la Construcció (GRC) ha posat en funcionament la seva primera planta de reciclatge a la Conca de Barberà, en concret al polígon industrial de l'Espluga de Francolí. Aquesta planta s'afegeix a les vuit instal·lacions de reciclatge que l'empresa té a Catalunya. Amb una superfície total de 10.000 m², la planta rebrà cada any 6.000 tones de residus de la construcció. La instal·lació acceptarà tot tipus de materials procedents de la construcció de noves edificacions, infraestructures i enderrocs que es portin a terme a la Conca de Barberà. Els materials es reciclaran i s'hi donarà un nou ús en la mateixa activitat de la construcció. “Els àrids reciclats s'empren en la producció de materials prefabricats, base de carreteres i camins, l'anivellament de terrenys i en altres processos d'enginyeria civil”, va informar ahir l'empresa. La posada en funcionament de la planta de l'Espluga s'ha fet amb el soci local Bercontres, empresa dedicada a l'extracció i producció d'àrids. GRC és una empresa mixta fundada el 1994. Actualment està constituïda en un 45% per l'Agència de Residus de Catalunya i Tersa, i en un 55% per la Confederació Catalana de la Construcció i cent empreses privades del sector de la construcció.

Darrera actualització ( Divendres, 25 de novembre del 2011 02:00 )
Publicat a

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Canvi de municipi

Tenim 1.853 municipis amb continguts locals. Trieu-ne un:

Llista municipis
Darrers municipis visitats:
Fés Navès/Nacional la pàgina d'entrada

Ofertes de treball a Navès

AGENTE COMERCIAL

HELVETIA

25/05/12 12:39 - LLEIDA

COMERCIAL

SLAP laboratorios - NATURMILD

25/05/12 09:56 - LLEIDA

Portal de feina de la Generalitat de Catalunya

Enquesta

Enquesta: Aprovaries que el pagament de peatges desgravi en l'IRPF?
Aprovaries que el pagament de peatges desgravi en l'IRPF?
 

Tradueix-nos - Translate

Troba'ns a Facebook

Google +

Segueix-nos a Twitter