L'organització internacional en defensa dels drets dels animals Anima Naturalis ha reclamat al govern una actuació urgent per evitar que la quinzena de braus que queden a l'illa dels Bous de Tortosa continuen morint. L'entitat ha lamentat les condicions “deplorables” en què es troben els animals a causa de la “malnutrició” i les “malalties” i acusa el govern català d'interessar-se per aquests animals només per fer correbous. Dijous membres dels agents rurals van desembarcar a l'illa per fer un primer informe. El director dels serveis territorials d'Agricultura, Pere Vidal, va reiterar que els animals vius els trauran a la primavera i els que estan malalts s'hauran de sacrificar.
Medi ambient
Baix Ebre
Reclamen una actuació urgent a l'illa dels Bous
Publicat a
- El Punt Avui. Edició Nacional 14-01-2012 Pàgina 39
































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.